EN SÅN DÄR DAG...

Jag som började bli riktigt laddad för att träna igen efter förkylningen. Men... jag kom inte längre än till själva träningskläderna. Ombytt och klar fastnade jag någonstans i internet-land med semesterplaner och framtidstankar ända tills solen gick ner och magen kurrade efter middag.



Det är inte bara förkylningen utan en allmän motvilja. Nu behöver jag inspiration. Hur ska jag göra?

Jag har läst bloggar och blivit imponerad och tillfälligt inspirerad men det räcker inte. Steg 1: Nu har jag joinat facebookgruppen "Tio veckor till toppform" och hoppas att hitta några bra upplägg från Sara.

Men innerst inne vet jag ju att det är jag själv som måste bestämma mig...

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

japp, det handlar bara om att bestämma sig. vad har du för kamera? fin bild!

2010-04-20 @ 08:21:38
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Ulrika

Som nån klok person sa: motivation och inspiration är inget man bara får utan den kommer när man gör.. och innan dess, ja då är det som du säger bara att bestämma sig och göra. Och träna det som du känner mest lust för och börja där. Strunta i att springa om det känns tungt. Börja där motståndet är minst.

2010-04-20 @ 09:33:18
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Lisa

Bestämma sig är bra. Men förhandlar man med sig själv är det lätt att det delen av en som vill att man ska träna förlorar. Brukar hända mig rätt så ofta. Ibland hjälper det om man planerar in att träna med någon, då är det ju inte lika lätt att smita undan :)



Jag bor också i Norrköping och kan agera motiverare någon gång om du vill. Jag springer inte så snabbt men jag är rätt trevligt sällskap ;)

2010-04-21 @ 08:53:10
URL: http://silverscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback