DAGENS TRÄNING

Power-walk, 70 min

Passade på att ta en långpromenad när jag väntade på att tvätten skulle torka på förmiddagen. Soligt och härligt. Ljudboken gjorde mig sällskap.

Cykling, 3 tim 20 min.

80 km.

Det blev en lång tur idag till Stegeborg där man kunde ta färja över Slätbaken. Fick sällskap av en bekant Andreas, som återigen börjat cykla. Mycket roligare att cykla tillsammans! Så otroligt vackert det är ute i den svenska sommaren! Jag blir lika rörd och fascinerad varje gång. Efter överfarten stannade vi ett par minuter och åt lite russin för att fylla på energi.

Vi virrade bort oss både på väg ut ur Norrköping och in i stan igen. Det regnade lätt på hemvägen och det var då trötta ben som sakta trampade igenom olika kvarter och villaområden för att hitta rätt cykelbana hem.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst är det mkt roligare med sällskap. Vi var 7st som cyklade ihop idag så jag fick testa klungkörning. Jättekul!!

2009-07-05 @ 20:46:21
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hej!

Vilken fin cykeltur på Vikbolandet det såg ut att vara! Är ofta där själv, fast mest med bil då:-)



Motivationen för min cykling har kommit av sig lite och jag kommer mig inte riktigt för att ge mig ut själv så ofta. Får skylla på värmen ellet nå´t. Men är man flera kanske det går lättare och blir roligare... Skulle vara roligt att få hänga med på nå´n cykeltur någon gång? (Har ingen fin racercykel eller så och är på amatörnivå).



/Thomas (han som erbjöd skjuts till Vansbro, om du minns:-))

2009-07-05 @ 22:32:24
Postat av: Anki

Vad härligt med en långtur. Sedan är det ju som sagt så mycket trevligare att ha sällskap när man cyklar...

Postat av: Lina

Kul med en långtur! Härligt att få cykla på vattnet också :-)



Imorn ska vi ge oss ut på de norrländska vägarna.

Hoppas på en fin tur!



Sov så gott!



2009-07-05 @ 23:55:03
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Grymt bra tränat hörru! 8mils cykel är inte dåligt. Och dessutom en rejäl promenad. Bra där! :)

2009-07-06 @ 10:40:06
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Anna

Ser riktigt härligt ut!

2009-07-06 @ 18:19:01
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: izza

Oj! Du har hunnit med två långturer denna vecka ju! Härligt jobbat!



Haha, jag har väl inte riktigt fått smaka på hur det skulle kännas att cykla tre dagar i rad. Eller jo, i rad har jag cyklat, bara det att jag ska upp i hela veckodistansen på dagsturen :D Nåja, det ordnar sig väl! Det är ju en hel månad kvar att träna på! Tror jag ska lämna in cykeln för att korta ner avståndet till styret lite, eller få en stång med böj uppåt på (om du fattar vad jag menar, hehe). Sitter lite smått obekvämt tror jag! Har dessutom fått lite ont i armbågen av allt cyklande :(

2009-07-06 @ 20:05:32
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback