DAGENS TRÄNING

Åh, har just haft en helt underbar kväll på gymmet!

Spinning, 75 min


Höstschemat har startat och jag har träningskort igen! Livet är underbart! Har känt av min tjejmil i benen idag och var rädd att det skulle bli segt ikväll. Dessutom hade jag lite förkylningssymptom och har nyst massor idag... men tvärtom! Det var grymt härligt att cykla, massa roliga intervaller och jag kände mig stark och jättepeppad!

Roddmaskin, 14 min


Roddmaskinen är riktigt bra träning och jag har tänkt försöka planera in det titt som tätt som alternativ träning. Idag blev det 3 km, vilket är rekord. Jag kände mig jättestark och uthållig och funderar på om maskinen var sönder eller om den aktiva sommaren har gett resultat (dock ej löpningen)?

Styrketräning, 30 min

Ville inte gå hem utan fortsatte köra överkropp. Jättekul, endorfinerna spritter i hela kroppen!

Triceps, kickback 3x15
Bicepscurl, 3x20
Axlar, stång 3x15,13,10
Triceps, cc rep 3x20,15(18-14 kg)
Rygglyft, 3x15,12,11
Mage, sittups vanliga/fällkniv 3x20

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad härligt med den energin.. Det bästa med träningen är ju faktiskt all glädje och energi den ger..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback