LÖRDAGENS PASS

09:30-10:30 Spinning

Några minuter försenad (Pga att stackars Elin traglades med Stockholms gator, vägmärken och trafikljus samt eniros icke-fungerande vägbeskrivning och kånkandes på sin egen packning plus min väska i stress anlände c:a 09:30) körde jag direkt igång på Tessans spinning. (Dock utan pulsklocka som inte hanns med)

Iklädd den nya funktionströjan med BBC-logga på ryggen trampade vi igenom 60 minuter som om de bara vore hälften så långa. Passet gick otroligt fort och det går inte bara att förklara med att jag missade några inledande utan att det var så roligt.

Många har lovordat Tessan som instruktör och därmed var förväntningarna höga. Jag har inget annat att säga men jag inser att jag även är bortskämd med duktiga instruktörer på gymmet här hemma också. Spinning ÄR roligt och detta var lyckat med bra musik vilket är a och o för mig för att få till det lilla extra.

Kände dock av mina knän under dagen och när jag nyss läste ett inlägg på Andreas blogg Löpning och livet så kanske det finns en förklaring där.

Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Bättre sent än aldrig ... :-) Det var kul att träffa dig i lördags i alla fall, även om vi inte hann snacka någonting. Det får bli nästa gång! Kram

2009-04-27 @ 08:58:24
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: Elin - den försenade

Jag insåg när jag åkte hem och ut på E4:an från sveavägen (vilket ju var busenkelt)att man nog skulle tagit samma väg in.... Men vem har sagt att saker och ting ska vara lätt? Inte eniro ialla fall :-)

2009-04-27 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback