SAMMANFATTNING v 49

Det rullar på rätt bra med träningen. Dock känner jag att jag tappat lite inspiration vad gäller mathållningen. Blir lite för mycket fika och godis ändå. Frukt och fisk har jag visserligen kompletterat med men jag tyckte om känslan de första veckorna när jag inte ens var sugen på godis. Det kommer nog inte att bli lättare under julledigheten när det är lätt att unna sig lite av varje. Jag har inte sovit så bra som jag velat i veckan men lite extra sömn blev det allt i helgen.

Jag har också bestämt mig för att tänka positivt vad gäller löpning kontra skidåkning. Jag tycker fortfarande att löpning är tråkigt och tungt men ska intala mig själv att jag har lättare för skidorna med mina tunga och starka ben.

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, nej, löpning är ju jättekul! Du måste träna fel bara. Mitt tips är att du laddar ned en ljudbok på MP3 och så ger du dig ut på en lugn tur i skogen. I vacker natur, med en spännande berättelse i öronen kan man vara ute i timmar. Känns det tugnt så springer du för fort. NJUT! Tänk gärna också på hur duktig och stark du är...

2008-12-09 @ 12:57:19
URL: http://karintanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback