SAMMANDRAG

Oj, vilken helg! Galet varmt och den känns minst dubbelt så lång eftersom jag och Lina tillsammans har nyttjat timmarna till max.

Speciellt fredagsmiddagen som blev en helkväll där tröttheten aldrig satte in. Vi åt räksallad, drack vin och minglade med glada människor. Det var ljust hela natten och ljuvligt varmt. En av sommarens finaste dagar kan jag tänka mig, fastän det bara är början på juni. (Det ser lite mörkt ut när man fotograferar i motljus men det var det alltså inte egentligen).







Jag har premiärbadat och myst en hel lång dag på stranden. Helt underbart att bara vara ledig och avslappnad. Inga tider att passa what so ever.





Det har hunnits med träning i form av styrka och stakträning (tänk Vasalopp) i fredags, en kort löptur i lördags och idag har vi trampat på racern i tre timmar. Fast det blivit ett helt annat väder idag med moln, blåst och bara 12-15 grader. Det var kalla och bortdomnade tår att tina upp efter cykelrundan.







Det känns rätt bra med sommar ändå. Jag älskar nog alla årstider lika mycket. Det finns så fina tjusningar året runt i olika former. Livet är bra underbart...

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ja tänkt vilken tur vi har som bor här och får uppleva alla fyra årstiderna! jag gillar dem alla på olika sätt, men om jag ska springa väljer jag helt klart en krispig och solig oktoberdag :)

2011-06-12 @ 19:16:16
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Jonna

Åh vilken helg! Härligt att ni utnyttjat den så bra, med alla fina ingredienser i livet.

2011-06-12 @ 21:38:47
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Alltså, jag vet att det inte är meningen att jag ska kommentera ditt utseende på en träningsblogg kanske men du är ju så vacker att klockorna stannar. Så var det sagt. För övrigt ser det underbart ut och visst är det något speciellt med sommar ändå. Jag hade inte velat vara utan någon av årstiderna jag heller!

2011-06-13 @ 20:23:26
Postat av: Emelie

Ja alltså det var jag som lämnade kommentaren ovan :) Glömde fylla i uppgifterna!

2011-06-13 @ 20:24:15
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback