GRÖNSKANDE

Min balkong börjar likna ett prunkande växthus. Senaste veckornas värmebölja har gjort att potatisen som jag satte för bara 3-4 veckor sedan har vuxit sig megastora. Jag fick improvisera ihop en lösning för att förlänga krukorna och fylla upp med extra mycket jord(kupa).  

Jag är så spänd på att se om det blir några potatisar där under också...

27 juni:



8 juni, för tre veckor sedan:



Och så växer dillen, basilikan, gräslöken och persiljan ganska fint också. Svårt att vattna och veta hur mycket som behövs i de små krukorna men det verkar gå ganska bra för de små liven. Nu ser jag i alla fall vad som är vad.


Kommentarer
Postat av: Anki

Ser underbart ut.. Tomaterna på min balkong känns väldigt fjuttiga efter att ha sett allt gott du har på din balkong..:)

Postat av: Ulrika

Ja men visst är det kul att odla! Som små djur som måste skötas om. :-)

2011-06-30 @ 14:44:31
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Andréa

Åh jag har också planterat örter på balkongen, skitbra ju! :) Potatis kanske vore nåt också!

2011-06-30 @ 17:04:13
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback