YOGIS-MÅNDAG



Förutom att passet är så sent att jag nästan hinner bli en latmask och sjunka djupt ner i soffan så har jag faktiskt längtat hela dagen efter att få vara tillbaka på yogamattan.

Kvällens ledord var flöde och syftet var att verkligen flöda och inte fokusera för mycket på perfekta positioner utan hellre andas och ledas in och ut ur rörelserna. Solhälsning A och B, stående positioner med massor av hopp fram och tillbaka. Det blir väldigt jobbigt för axlarna till sist. Bakåtböjdningar, huvudstående och avslutande lotusar(som är min största utmaning). Ett komplett pass. Svettigt värre men väldigt välgörande.


Kommentarer
Postat av: erika

Härligt! Jag blir också allt mer yogig :) Ikväll är det dags igen!

2012-03-20 @ 11:31:29
URL: http://sandsnovatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback