SNÖLEK OCH YOGA

I lördags missade jag yoga-klassen på hemma-gymmet men det gjorde inte så mycket med tanke hur mycket jag fick ut av helgen.

Jag hann till och med öva på några yoga-poser i snön!

Igår däremot var det dags igen för min tisdagsyoga. Trots att det var motigt att ta sig dit när klockan slagit sent och middagen har lagt sig skönt i magen och jag lagt mig skönt i soffan så blev det ändå riktigt roligt ändå. En spark i baken fick jag av att veta att Lina skulle dit. Passet var lekfullt, smidigt, givande och kul!

Jag har bara en liten synpunkt och det är att jag önskar lite längre tid på avslappningen och använda den skönaste stunden till något riktigt bra och fylla på energi ordentligt i Savasana (död mans ställning).

Ikväll är det dags igen!










Kommentarer
Postat av: erika

Imponerande med huvudstående i snön med vinterkläder :)

2012-03-07 @ 17:18:35
URL: http://sandsnovatten.blogspot.com
Postat av: Mari

Sv. Eller hur. Jag hade heller aldrig varit där, men jag blev helt till mig =). Måååste dit igen. Jag trooor att den är rätt nyöppnad....



Fina bilder du lagt upp =)

2012-03-07 @ 17:31:47
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback