IGEN!

Jag kan liksom inte hålla mig borta. Jag var på yoga ikväll igen. Det  är utvecklande, intressant, skönt och tufft på samma gång.

Jag är lite rädd att jag ska gå ut för hårt och tröttna. Men jag har ändå förstått att det är bra att köra intensivt i början för att komma in i det och just nu är det bara kul så jag kör på.

Ikväll har jag bl.a. stått i brygga och det var ännu tyngre än jag minns. Det är många positioner som är tunga, det känns i axlar, ben och rygg. Men det är också en skön trötthet som infinner sig efteråt och det är härligt att det känns att jag tränat fastän jag inte kört hårt. Just nu är det tid för att fylla på med energi in och inte göra av med för mycket.

I övrigt så är det helt nytt för mig att lära sig att avsluta klassen helt på egen hand. Som tur är finns det hjälpkartor med positioner för mig som är ny i gruppen och en hel del känner jag ju igen även om det är några nya varianter också.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad roligt att du hittat till yogan! Jag har faktiskt aldrig yogat på en riktigt studie men vill gärna försöka få till det någon gång. För att få hela biten med yogakänsla runt omkring också.

2012-03-13 @ 06:59:04
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Jonna

Imponerande karaktär! Det är som en helt annan värld... verkar utmanande både fysiskt och mentalt!

2012-03-13 @ 08:10:52
URL: http://www.fartfylld.blogspot.com
Postat av: Träningsglädje

härligt att du är fast!! :)

2012-03-13 @ 09:39:32
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback