FUSKSOPPA

Jag vet att det i det närmaste kan anses som syndigt att köpa färdiglagad soppa när det är så otroligt enkelt att göra själv. Men ibland när man är nytränad, trött, frusen och bara vill hitta något färdigt i kylen när man öppnar dörren så kan det vara guld värt.

Jag köpte Keldas sparrissoppa (riktigt bra) och skivade ner ett par färska championer och några broccoliträd som fick koka med. Innan servering garnerade jag med röd paprika.

Det blev oförskämt smaskigt utifrån den minimala arbetsinsatsen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Äsch, vi äter färdigsoppa stup-i-ett. Gillar Kelda thaisoppan mest! Med en klick turkisk yoghurt och några kräftstjärtar blir den en delikatess :) Särskilt med pannkakor efter!

2012-02-10 @ 09:31:24
URL: http://www.fartfylld.blogspot.com
Postat av: Anki

Lätt gott och enkelt. Något jag borde testa efter en frusen skidtur känner jag..:)

Postat av: JoHo

Jag älskar keldasopparna! äter dem rätt ofta... fisk- och thai är mina favoriter. Går att variera i oändlighet :D

2012-02-11 @ 23:19:45
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback