TRÄNINGEN



Bara vägar med rester av vinterns grus. Tunna tights utan överdragsbyxor. Rosa sneakers. Pastellig yoga-matta. Promenad till gymmet för första träningen på en vecka.

Om jag ska vara ärlig så har min kropp aldrig skakat så mycket under ett pass någonsin som den gjorde igår. Nu vet jag egentligen inte om det finns någon annan bra förklaring till det utöver att jag känner mig rätt otränad. Men det blev verkligen en spark i baken och nu växte suget efter styrketräning igen. Bara så där. En efterlängtad känsla att längta till rummet med fria vikter, mina lappar med träningsupplägg, skivstänger och tunga chins-försök.

I övrigt var yoga-passet egentligen klassat som ett ganska lätt pass. Vi jobbade med cirklar och att fylla kroppen med ny energi och det passade nog min kropp väldigt bra - speciellt när det var länge sedan sist.

Det blev verkligen en bra dag! Lyckokänslor!

Kommentarer
Postat av: Mari

:) Dom känslorna är underbara

2012-04-05 @ 14:12:45
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Helena

Skönt att du kunnat köra pass nu.

KRAM

2012-04-05 @ 20:24:40
URL: http://helenaochlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback