FREDAGSFYS



Igår var det så varmt att jag kunde cykla till och från gymmet i enbart linne!

Som avslut på jobbveckan och som start på helgen så testade jag ytterligare ett cirkelpass (det som heter Styrketräning Cirkelpass 1) från Sporty Spice. Grymt bra pump benen kan jag lova. Några små korrigeringar gjorde jag och plussade på någon kettlebell-övning eftersom jag är helt frälst i dem just nu.

Som uppvärmning blev det stakmaskinen och jag trots glädjen över sommarvärmen så längtar jag fortfarande efter vinter och skidåkning.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror jag har ett likadant träningslinne... är det från H&M?



Vad du är duktig på gymmet! Jag vågar aldrig prova "nåt nytt"!

2011-09-11 @ 14:15:39
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Anonym

fredagsfys=fredagsmys

2011-09-11 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback