KVÄLLSSTYRKA

Kvällens träning inkluderade för första gången TRX-banden. Improviserade fram liggande rodd, explosiva knäböj, armhävningar och planka med fötterna i banden.

I övrigt blandad styrka för hela kroppen. Mycket skivstång, en del kettlebell och hantlarna fick också jobba. Det är kul att gymma!

Sen bjöd Luleåkvällen på solsken och en vacker promenad hem. Skärgårdsbåtarna har lagt an för sommarturer och det känns som ett vårtecken om nåt. Träd och buskar börjar även bli gröna här uppe nu.





Kommentarer
Postat av: sanna

Gymma är så himla härligt,jag fick massa ny inspiration idag med PT-träning och nytt gym!

2011-05-17 @ 22:12:23
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: sanna

Nej jag har flyttat ner till Göteborg igen, inte lätt o veta, jag har valt att inte skriva om det :) Inte pga någon speciell anledning utan bara för att jag bestämt mig för att inte vara lika privat i bloggen längre :) Men nu bor jag i Göteborg i mina gamla hemtrakter! Jag ska träffa honom om åtta veckor igen, sedan ska vi lägga upp ett nytt program då vi ska ses lite oftare :D

2011-05-18 @ 12:43:45
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: sanna

Du får gärna fråga det är inte det :) man har ju mer "kontakt" med vissa bloggare än andra och det är klart att man undrar vad som händer hos vissa ibland :) Det är bara det att jag känner att jag inte vill "blotta" mig för alla de som kikar in då och då eller som kommer över bloggen av en slump (eller arbetsgivare etc...)

Men jag mår toppen och trivs som fisken i vattnet! :D Så mig går det ingen nöd på! Hur trivs du i norr nu då förresten? Bra verkar det som!

Jag hoppas verkligen det blir Åre i vinter ja, skidtokig som man är, du med nu ju ;)

Kram på dig Annika!

2011-05-18 @ 13:07:12
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: Jonna

Det är på ett sätt härligt med en lång och utdragen vår också... man hinner njuta.

2011-05-18 @ 21:20:55
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback