FREDAG - THANK GOD



Idag slutar jag tidigt! Jag ska bara vänta på att lunchen hinner sjunka undan i magen så tänkte jag hoppa upp på löpbandet och bränna av ett träningspass innan jag sätter mig på planet till Stockholm.

Jag har inget bestämt upplägg ännu men gissar att det blir någon form av intervaller. Det får ju tiden att gå så mycket fortare. Jag längtar efter att svettas efter några sjukdagar.

I övrigt börjar jag nästan känna en pre-marathon-stress för att det är så himla många löpare som jag vill följa imorgon. Och sedan lika många till som jag känner som kommer vara i publiken som jag vill krama om. Och tiden är knapp (tre timmar planerar sambon att spendera på banan), Stockholm är stort och så hade jag mestadels tänkt umgås med kära mor och far. Och så kanske lillebror, om jag har tur.

Ett stort varmt Lycka Till - rakt ut i internet till alla imponerande marathonlöpare. Jag hejar på er!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja! Det är så spännande att det är så många man känner (både irl och via bloggarna) som ska springa idag. Ska sitta bänkad vid TV:n :)



Kul att din sambo ska springa! När får vi se bild på honom? :)



Tack för kommentaren hos mig! Blev jätteglad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback