OPEPP

Jag har blivit helt knäckt av det här med benet och att jag inte kan springa. Herregud jag som inte ens gillar att springa (?) har någonstans längs vägen ändrat uppfattning totalt och uppskattar den träningen massor. Jag har i alla fall börjat knapra pronaxen nu och hoppas att det ska hjälpa. Fort.

Den här veckan har jag knappt gjort något vettigt alls. Gymbesöket i onsdags var helt omotiverat och igår hade jag ingen lust på skidorna och stannade hemma. Dagens morgonpass hoppade jag också över för det kändes så himla menlöst att föreställa sig en morgonträning (som annars kan vara så häftig) på en crosstrainer eller en cykel...

Depp, depp och opepp. Tur att det är fredag och att helgen bjuder på finbesök från söder. Jag ser fram emot att skingra tankarna, tjejmysa och äta god mat.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas verkligen du blir bra snart Annika! Skönt att du har en mysig helg att se fram emot i alla fall :) Kram på dig

2011-03-18 @ 13:49:58
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: lovisa

fin header!

2011-03-18 @ 14:23:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är så ledsamt att läsa! Men du, det kan gå över fort. Och jag förstår du blir stressad, oroad och allt det där... försök hålla ångan uppe, annnan träning är ju bra både ur rehab- och prohabsynvinkel :) Såklart ska du absolut inte belasta det som gör ont. Ha en härlig helg, nästa vecka är du nog pigg igen, och mer springsugen än någonsin!

2011-03-18 @ 14:55:42
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: frida

Jag förstår precis hur du känner. Var lite i samma stadie när jag fick knät. Nu vet jag varken ut eller in. Inte så skoj att ladda för maran när man inte får springa. Hoppas helgen gör dig gott och att vila är rätt läkning! Kram

2011-03-18 @ 15:10:00
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Elin T

Första gången jag sprang en halvmara var jag askgrå i ansiktet och fick ligga ner och äta för att över huvud taget få i mig mat. Sen kunde jag inte springa på 2-3 veckor har jag för mig. Så det tar tid att vänja leder och ligament och allt annat vid långa distanser, det går inte att blunda för. Var rädd om dig och skynda långsamt! KRAM

2011-03-19 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback