VÄRMEBÖLJA

Igår eftermiddag hann jag få lite sol på balkongen. Det blir dock alldeles för varmt för att orka sitta någon längre stund. Det är så ofattbart varmt här uppe att det inte finns ord. Det kommer som en chock för en Lulebo att mötas av en vägg av värme när man öppnar dörren. Klarblå himmel och runt 30 grader i skuggan. Ljuvligt om man får vara ledig och kunna slappa på stranden. Mindre skönt när man är i stan, måste jobba och ha anständiga kläder på sig...

Nu ser jag fram emot kvällen och några timmar på en uteservering med finaste Lina. Men först ska jag jobba några timmar till och sen träna ett kort pass för att riktigt kunna njuta av mat och vin senare.

Härliga fredagsfeeling!



Kommentarer
Postat av: Coyntha

Japp det är skönt om man kan bada och va med inte så mycket kläder på sig! ;)

Men vi får inte klaga.... sol sol sol!!



Ha en trevlig fredag!

kram

2011-06-10 @ 14:39:11
URL: http://coyntha.wordpress.com
Postat av: Nina

Kul att du också funderar på NY. Storstäder lockar inte mig heller egentligen (även om jag förstår att det kan vara skillnad på storstad och storstad och att det säkert finns många guldkorn bland storstäder), men det är något med NY som lockar mig.



Vi ska bo på The Roosevelt hotel. Jag skojade om att det kommer att vara vi och äldre damer med blont tuperat hår som bor på detta hotell. Det kändes lite så med kristallkronorna och den eleganta restaurangen (ja, det är ju mina fördomar;-)). Men terassen verkar ju onekligen lockande. Vi bokade via expedia.se där vi tyckte att vi hittade bra priser (men så fick vi ju också ett väldigt bra pris då vi är tre stycken som delar ett rum).

2011-06-10 @ 20:46:22
URL: http://niiina.blogg.se/
Postat av: JoHo

Men åh, hörde på nyheterna att norra Sverige hade varmast i hela Europa! Galet :) Hoppas att du kunde byta om till "mindre" kläder efter jobbet och har en superskön kväll nu!!

2011-06-10 @ 21:38:46
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Erika

Varje sommar tycker jag det verkar vara Stockholm och norrlandskusten som får de värsta värmeböljorna?:) Apropå mil så är det 30 mil jag ska cykla nä helg, inte 15. Hehe.

2011-06-12 @ 10:33:25
URL: http://sandsnovatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback