TRÄNING

Jag brukar ha lite svårt att prioritera träning när jag är ledig och kopplar bort vardagen. Extra svårt blir det på landet eftersom vi inte har rinnande vatten och därmed inga duschmöjligheter. Men denna helgen har jag haft riktigt träningssug och därför fått till hela tre löppass, lite lite styrketräning i det gröna och några snälla cykelturer. När det är så här varmt så går det bra att tvätta sig i en balja på gården...

Min pappa följde med på cykel när jag gav mig ut och sprang för att hjälpa till att skrämma bort eventuella björnar. Jag har inte sprungit så långt men försökt att vara ute varannan dag.

Igår när jag kom hem efter 9 timmars bussresa så spang jag ett kort pass mest för att få lite luft och röra på mig. De första tre kilometrarna gick på 5:35, 5:45, 5:27 och det är ju bra för att vara jag. Nu har jag dock fått någon liten konstig känning i hälsenan så kanske måste jag ta det lite lugnare. Håller verkligen tummarna att det inte blir något större bekymmer av det.








Kommentarer
Postat av: Anki

Låter som riktig härlig träning..:) Träning är ju faktiskt härligast utomhus enligt mig!

Postat av: josefine

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

2011-06-07 @ 13:29:12
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback