FREDAG!

Torsdagen blev en vilodag eftersom det bjöds på sommarfest med jobbet. Dock kändes benen oförskämt pigga efter backträningen. Hur kan det vara möjligt? Måste bero på att jag hade träningsvärk redan när jag sprang intervallerna?

Denna fredag har jag kickstartat med ett spinningpass redan 6:45 - innan vår obligatoriska gemensamma jobb-frukost. Jag kände att löpning skulle bli för övermäktigt men att sitta på en cykel och trampa igång benen kändes lagomt. Nog jobbigt och nog så svettigt. Instruktören sprudlade av fredagskänslor och det var massor av härlig musik.

En bra start på dagen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ÅH VAD HÄRLIGT! Jag blir så avis på dig som genomför morgonträning... det hade jag också tänkt... men sov vidare istället! Fasiken, får aldrig till det där med morgonträning.



Nu har vi också jobb-fredags-frukost :) Ha en underbar fredag!

2011-06-17 @ 09:31:15
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som en bra start på dagen!

För mig blev det omvänt med löpning igår morse följt av fest med jobbet på kvällen. Pga festen med tillhörande glas rosévin så vilar jag idag men ser fram emot en löprunda imorgon igen.

Hoppas att du får en bra helg!

2011-06-17 @ 13:55:54
Postat av: Ulrika

Hmmm, namnet föll visst bort på ovanstående kommentar. Det var jag som skrev den ;-)

2011-06-17 @ 13:56:53
URL: http://ullisanteckningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback