BARA VATTEN

Vad roligt att läsa i kommentarerna att ni tycker att jag är en bra ambassadör för Luleå. Tack.

För att ge en korrekt bild så är jag tvungen att erkänna att det regnar idag med. Det hör dock till ovanligheten och tydligen så är det till och med välkommet med regn nu eftersom det varit så torrt länge i skog och mark.

Så igår när jag gick genom staden i regnet så bestämde jag mig för att tycka om det. Ja, visst blev jag lite blöt. Men vad gjorde det? Jag var på väg hem och skulle ändå duscha. Endorfinerna efter träningen fungerade och gjorde mig gladare och piggare. Trots att jag just då blev totalt nedstänkt från, inte bara en utan två, förbipasserande bilar som sprutade en svallvåg över trottoaren där jag gick... kunde jag inte låta bli att skratta lite åt att jag gick där med mitt paraply och försökte skydda mig från vattnet som kom uppifrån.

Träningen då. Löpband, intervaller, så många en-minuters att jag tappade räkningen. Kändes bra och kul. Jag är lite stolt över att jag gjorde mina bålstabilitetsövningar efteråt eftersom jag slarvat mycket med dem. Stretch på det och så promenad hem.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra att ni får lite regn då, äntligen :) Här kom det under 5 dgr ett helt månadsbehov härom veckan. Men sommarvädret kan låta vänta på sig, jag har ju inte semester förrän om 100 år. Typ. Hoppas allt är bra med dig, och att du snart får sommarledigt!

2011-06-21 @ 11:34:51
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: lina

På tok för mycket regn nu och verkar bli skurar i helgen också :(!!



Ingen våtdräkt idag heller...

Det är bra att du känner sug för och simma! Det ska bli kul och köra ett pass i vattnet sen :)!

2011-06-21 @ 22:33:50
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback