NYA TAG

Bryt ihop och kom igen. Det här visserligen ingen rosaskimrande blogg med toppenresultat och enkom solskenshistorier men nu får det vara slut med deppiga inlägg här och alla dumma tankar i huvudet.

Jag försöker tänka tillbaka på löpglädjen, träningslyckan i skidspåret och mina häftiga mål som hägrar.

För att ta mig tillbaka så njuter jag av vackra födelsedagsliljor som äntligen slagit ut och hyrfilm med tröstfika. Ikväll tänkte jag träna igen... och hoppas på träningsglädje och snälla, goa, glada enforfiner i kroppen efteråt.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Men det blir ju även så mycket intressantare och sannare när man visar att tillvaron och träningen är både-och... inte alltid kul och framgångsrikt. Ditt tröstfika såg underbart ut. Hoppas känslan varit bra nu under dina sista pass.



Själv börjar jag bli rejält trött på skidåkande, haha. Ska bli skönt efter den 6/3 när man kan börja ägna sig åt annat istället.

2011-02-23 @ 11:08:44
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Blogg i norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.



Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/blogginorr



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr

2011-02-23 @ 15:41:57
URL: http://www.facebook.com/blogginorr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback