NYSTART

Det var länge sedan - men nu känner jag att jag startar veckan med bra energi. Att helgen (trots att den innehöll massor) gav energi tillbaka.

Spinning, snö, goda vänner på besök, en lyckad fest, skidpremiär, söndagsmys, gofika och kramar.

Det resulterade dessutom i att jag klev upp tidigare på måndag morgon för att hinna gå en morgonpromenad. Gryningsljuset är fantastiskt fint, snön lyser upp ute nu och det var friska 10 minusgrader som kändes lite lagomt i kinderna. Snön knarrade under skorna och jag övade på att vara helt närvarande och njuta av detaljerna och tyckte att jag lyckades väldigt bra med det.

Kvällen upprepades med en långpromenad i vackert snöfall.

Lycka!

(att det just nu tisdag morgon regnar låtsas jag inte om...)

Glad Lucia förresten!


Kommentarer
Postat av: Mari

Sv. Meen är det sant...vad kul...:) Världen är bra liten... Vart i Sundsvall är du uppvuxen?!

2011-12-13 @ 12:27:55
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Helena

Skönt!!!

2011-12-13 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback