I DID IT

I Luleå blåste det storm igår. Så där att cykeln står stilla nedförsbacken och jag måste trampa för att överhuvudtaget komma framåt. Efter en lång dag med möten så längtade jag bara efter att komma hem och dra täcket över huvudet. Träning? Njae, lusten som jag hade haft tidigare under dagen var gömd under tröttheten.

Väl hemma i soffan så fick jag det där förlösande samtalet. "Kom till gymmet. Vi kör löpintervaller ihop."

Det lät faktiskt kul. Ok, sagt och gjort. Ombyte och cykla iväg igen (jag har c:a 2 min cykelavstånd till gymmet så jag ska verkligen inte klaga).

Uppvärmning. 10 stycken intervaller à 1 minut. Nedvarvning. Stretching.

Ett snabbt avklarat pass och efteråt kändes det välförtjänt att sjunka ner i soffan, äta god mat och slappa resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback