MORGONTRÄNING

Tjoho, morgonträning!

Jippiedididamdam... morgonträning.

Sprudlande glad, pigg och energifylld blir man faktiskt om man kravlar sig upp ur sängen före klockan 06 och ålar in sig i träningskläderna... medan ögonen fortfarande halvblundar och sängens värme lockar och pockar på att man ska komma tillbaka dit.

Men känslan efteråt. Så skön. Oslagbar start på en fredag. Trots att jag älskar att sova.

Dessutom sprang jag på löpbandet. Det var jobbigt, svettigt, tungt och kändes lite i benet. Och lite mer efteråt. Springa, eller inte springa, det är frågan. Endorfinerna vill jag inte vara utan.



Och nu är helgen på ingång!

Kommentarer
Postat av: JoHo

Häääärligt att läsa, endorfinkickar for the win! :D

2011-04-08 @ 22:25:26
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hrm, lite orolig för ditt ben. Läste du fick en kommentar förut om att man skulle springa trots ont, om det var benhinneinflammation? Det lät konstigt tycker jag, har hört det motsatta. Men om du fortf har ont efter så lång tid så tycker jag du ska uppsöka sjukgymnast för att få hjälp! Såhär eländigt ska du inte behöva ha det! Men skönt med morgonträning, förstås. Kram!

2011-04-09 @ 21:26:20
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback