TRÄNING LÖRDAG

I lördags morse lockade möjligheten att få vara med och köra Linas spinningpass. Sagt och gjort, upp och hoppa och ombyte till träningskläderna.

Spinning, 45 min

Jag minns inte hur länge sedan det är jag körde spinning men det kändes direkt i benen att jag inte kunde ta samma motstånd som vanligt. Det fanns dock inget annat att göra än att acceptera faktum och göra det bästa av situationen. Och det blev väldigt kul! Lina hade en full sal framför sig och tillsammans spurtade vi alla, segade upp för tunga backar och körde intervaller och vips så var passet över.

Stakmaskin/Rodd, 30 min

Avrundade dagens pass med intervaller på stakmaskinen. 4 x 3 min och det var väligt jobbigt och i vilan så körde vi roddmaskin.



Lina och jag på Inpuls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback