GÅRDAGENS TRÄNING

Löpning, 45 min

Efter lite velande och koll av tv-programen (Biggest loser börjar först 20:00) så tog jag mig ut i skogen och sprang. Jag invigde även mina nya skor och de kändes så där härligt mjuka och dämpade som bara ett par nya skor kan göra. Inte blev det något nytt fartrekord men jag är på den nivån att det är bra att bara komma ut.

Det blev drygt 7 km och de första kilometrarna gick snabbast fastän jag tänkte att det skulle vara uppvärmning.

Styrketräning, 20 min

Utnyttjade utegymmet när jag varvade det och fick 3 stopp. Perfekt nu när jag inte har gymkort längre.

Blandade övningar med: Bicepscurl, armhävningar, dips, utfall, axelpress och situps.


Nya pjucksen på!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad kul och bra det verkar att ha ett utegym i närheten! Perfekt att kombinera med löpningen ju. Och skönt att vara ute framförallt.

2010-09-07 @ 09:33:09
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Åh så kul om du kommer till sta'n! Jag rekommenderar varmt att testa CrossFit. De har gratis "Prova på" kl 14 på söndagar. Kolla in www.crossfitnordic.se Tyvärr kan jag inte följa med om du kommer nu på söndag (ska på fest på lördag och crossfit tränas inte bakis).

2010-09-07 @ 10:34:04
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Katten

Snygga skor! Vad är det för några? Är de snabba eller mer dämpande? Är lite på jakt efter nya skor och kan inte riktigt bestämma mig..:)

2010-09-07 @ 11:48:01
URL: http://stockholmkat.wordpress.com/
Postat av: Katten

Läste precis din Vasalopps-berättelse - jäklar vad sugen jag blev på att anmäla mig nu :) Står man ut med allt folk i "riktiga" eller ska man köra öppet spår?

2010-09-07 @ 12:01:59
URL: http://stockholmkat.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Snygga pjucks!



Vi landade i Prag på onsdag kväll, runt 11 och flög hem på söndag kväll runt 7. Vi hann absolut se hela stan på dom dagarna. En utav dagarna var vi bara på hotellet för att jag var sjuk, ändå hann vi se allt :) Den är inte så jättestor, vad jag fick känslan av i alla fall men hur mysig som helst!

Kan verkligen rekommendera att åka dit och bara vara!



Sambos är verkligen mysigt men man får akta sig att falla ner i tråkiga vardagsrutiner och ta varandra för givet, vilket jag tror är enklare om man bor med varandra!

Var bor du?

2010-09-07 @ 16:05:38
URL: http://pluppan.blogg.se/
Postat av: lina

Åh vilka fina pjucks!

Grymt med ett utegym, i gävle hade de också ett sådant, men här uppe har jag då inte sett till något :-(



JO jag har tänkt fråga dig om du ska till göteborg och spinna, är grymt sugen!!!! Men så är det så att per har redan hunnit lova bort sig på annat håll i sthlm :-( jag tycker att han kan avboka det och följa med till götet för en week-end där!! ska se vad jag kan göra, för jag är jättesugen på det!! har ni bokat något?



Kram!!!

2010-09-07 @ 16:14:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Vad avundsjuk jag är på alla som verkar ha tillgång till utegym. Önskar jag också hade haft det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback