SISTA PASSET





Onsdagskvällen bjöd på huvudvärk, motstånd till träning men slutligen 5 km i spåret innan jag gjorde kväll. Kroppen svarar trots allt och jag är glad över det lilla faktum att jag hittat någonting som jag kan kalla för flow. Dvs att jag orkar springa i ett utan att stanna. Nu är jag riktigt peppad att fortsätta hålla i detta och så småningom öka distansen.

Det börjar kännas kul.

Pojkvännen skickade mig den här länken och jag ska fasen göra ett försök att ta mig upp från nybörjarkänslan och så småningom kalla mig för löpare...

Detta var dock sista passet innan lördagens utmaning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att man är löpare om man springer. Även om man själv tycker att man springer långsamt/inte bra/kort/etc :)

Det kommer gå toppen imorgon! Jag ska hålla tummarna för dig. Se till att njuta av utmaningen, jag tror det kommer bli kanonkul! :D

2010-10-15 @ 09:35:30
URL: http://silverscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback