LÖPTUR

Regnet piskade ner här i Östergötland hela dagen igår men som av en händelse så upphörde det lagomt till att jag hade dragit på mig träningskläderna.

Jag har en spännande bok som jag ägnar mig åt på bussen istället för att sova och det har nog gjort mig piggare.

Löpning, 50 min

Så skönt att ta sig ut och springa lite även om jag inser mer och mer att jag inte har något starkt pannben och ger upp så fort det är lite tråkigt. Varvade därför jogg med lite gång emellanåt. När jag får göra så så känns det visserligen som jag kan hålla på hur länge som helst men det gills ändå inte i min värld när jag faktiskt vill springa utan att stanna.

Glad och nöjd efteråt ändå! Träning ger verkligen endorfiner!



Efter torsdagens pass...

Kommentarer
Postat av: frida

Och träningen får dig att stråla! Ha en njutningsfull helg!

2010-10-08 @ 12:47:52
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: lina

Vackra du! Det lyser om dig!



Ha en underbar helg <3



KRAM!

2010-10-08 @ 16:07:32
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback