GRYM LÖPARE! (?)

Detta är en utmaning som heter duga: "Därför är jag en grym löpare". Skriv tre egenskaper om varför du är en bra löpare? Hur var nu det här med positiva tankar och att tro på sig själv. Och dessutom inte jämföra med andra. Våga sticka ut hakan och tycka att jag är bra. Frida inspirerar även på den punkten.

Skrattade för mig själv när jag läste inläggen hos Miranda och Therese men jag ska ta mig tusan göra ett försök.

Ok, det här är mina tre anledningar:

1.) Jag har ännu inte gett upp. Det har varit tungt, jag har misströstat och framstegen går bakåt och så får jag börja om - men jag fortsätter nöta, jogga, gå och springa. Ibland är det till och med riktigt roligt.

2.) Jag tror på mina ben och tycker att de är starka och hjälpsamma, speciellt i uppförsbackar.

3.) Jag är bra på att ta mig ut oavsett väder och uppskattar t.o.m. regniga eller väldigt kalla springturer.

Såå... inga resultat att skryta om men likväl är jag en grym löpare! Och om jag är en grym löpare så är du säkerligen också det!


Jag trivs dessutom himla bra i träningskläder och gillar att svettas...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Åh! Måste nog fila på det där, men jag gillar tanken!

2010-10-01 @ 15:01:53
URL: http://www.annoula.se
Postat av: sanna

Vilken härlig bild på dig :D

2010-10-03 @ 17:19:25
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: sanna

Oxfilé kan vara det godaste som går att äta om det är perfekt gjort :D Även om jag är en "sucker" för ren också :) Om du inte varit och käkat på Twins i Åre rekommenderar jag det starkt, enligt mig Sveriges bästa köttrestaurang!

2010-10-03 @ 22:26:18
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback