ÅTGÄRD?

Det kanske finns en lösning! Jag ska inte ta åt mig äran själv. Och jag har inte bestämt mig till 100 % men nog är det en bra idé.

Min kille är rätt smart. Han tyckte att jag skulle köpa ett månadskort på gymmet. Jag som tänkt att jag inte skulle hinna träna mitt i flytt- och packstök men faktum är ju att om man lägger lite tid på träning får man mycket tid tillbaka (någon smart naturlag om energi).


Vad är en kostnad för ett månadskort (visserligen hutlöst dyrt jämfört med ett autogiro) när jag kan få energi, välmående och kondition tillbaka... Det låter som en bra investering ju mer jag tänker på det.

Dessutom har jag faktiskt gett det här med att träna på egen hand, träna hemma, springa utomhus en riktigt bra chans men det går inte att jämföra med ett gym som trots allt passar mig väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback