OPEPP

Idag kom vi till gymmet ganska sent och det var mycket mindre folk i lokalerna vilket jag tycker är skönt.

Kunde dock inte tagga till utan det blev ett disträpass. Körde på maskinerna och försökte svettas så gott det gick.

Roddmaskin, 10 min

Det kändes ganska lätt men iphonen krånglade med musiken och jag hade ingenstans att ha telefonen under tiden. Tröttnade.

Crosstrainer, 30 min

Tyckte att det kändes jättekonstigt att stå på denna maskin jämfört med dem på gymmet i Norrköping. Förmodligen en vanesak men jag gillade inte denna idag. Dessutom körde jag ett förinställt bergspass och det var segt som klister och bara tungt och inte flåsigt. Tröttande på den också.

Stakmaskin, 9 min


Det var åtminstone lite roligare. Körde tre intervaller om tre minuter. Snittade ungefär 3:00 min/500 m men kom ner i 2:18 som snabbast. Tiden gick fort och passet var över.

Klar.


One of those days...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är det inte alltid kul att träna, men då får man tänka på alla gånger man älskar det :)

Btw, jag tröttnar på roddmaskinen efter fem minuter. Har aldrig roddat längre än det förutom EN gång, då körde jag 15 minuter och höll på att dö. Inte av ansträngning utan snarare tristess.

2010-11-26 @ 00:03:24
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Bra kämpat trots motståndet. Det är just de där passen som gör skillnad i det stora hela.

2010-11-26 @ 09:33:27
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Henrik - 100 dagar

Stakmaskin - snacka om att vi kastar avundsjuka blickar mot norr.

Fortsätter du att nöta teknik där kommer du flyga fram på myrarna mot Mångsbodarna om 100 dagar.

2010-11-26 @ 10:00:51
URL: http://vasalopp1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback