DAGENS TRÄNING

Jag mår verkligen mycket bättre och känner mig så mycket bättre när jag får träna - även om det bara är en snabbis.

Så jag klämde in 35 minuter på löpbandet ikväll. Dryga fem kilometer avverkades och lades till samlingen.

Det kändes bra för det var några jobbiga minuter men jag höll ut. Jag måste ordna bättre musik inom en snar framtid för jag nu klickade jag mest fram och förbi vareviga gammal slagdänga jag hade i ipoden. Bra musik kan verkligen hjälpa löpsteget att bli lättare och snabbare.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ju alldeles glömt att jag skulle gratta och peppa dig till ditt beslut att ställa upp i stockhoöm marathon, så coolt! Klart du ska göra det och klart du kommer klara det, du är verkligen en av de häftigaste jag vet, många springer eller åker skidor eller simmar eller cyklar osv men jag gillar så ditt sött att ta dig an nya utmaningar. Hela tiden nya projekt. Apropå löpning dock, har du läst "Born to run"? Alla jag känner som löptränar är helt frälsta av den boken. Jag håller på med den just ni och kan säga att den öppnar ögonen för en helt ny värld. Kanske något för dig? Kram

2010-11-17 @ 08:18:47
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback