BILDEN AV EN LÖPARE

Keps, linne, korta tights, färgglada kompressionsstrumpor, löparskor?

Ett vätskebälte, bra musik i öronen, vaselin på väl valda delar av kroppen?

Det kanske behövs en tävlingsfrisyr också, vanligast verkar vara flätor. Dock gav jag flätorna en chans på Stråkenloppet och det var det jobbigaste lopp jag nånsin varit med om så jag får nog komma på något nytt.

Jag försöker visualisera mig själv som löpare sommartid. Närmare bestämt en speciell dag i maj. Undrar om det är möjligt. Kan jag bli den där löperskan jag försöker framkalla på näthinnan... 

Lagomt tränad och förberedd och mentalt taggad för att springa tillsammans med 20 000 andra genom Stockholms stad?

Det kommer bli mycket funderingar kring detta framöver. Och förhoppningsvis en del träning också!



Kommentarer
Postat av: Miss Agda

You can make it! Inga problem med ditt pannben och bra förberedelse. Kul kul!

Kram

Ps: Tack för gratulationerna :)

2010-11-11 @ 21:40:36
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: VasaTösen

Fasiken vad roligt och imponerande att du fortsätter och tar nya steg. Du är ju den som med gnistrande ögon i längdspåret i Finspång var min rolemodel för att ta steget mot Tjejvasan. Vilken GoTjej du är, i dubbel bemärkelse!

2010-11-11 @ 22:32:24
URL: http://vasatosen.blogspot.com/
Postat av: izza

Weeehlooo!!!!! Fasen vad grymt Annika!!!!!! Ser fram emot att läsa om förberedelser mm här på bloggen!!!! :D

2010-11-11 @ 23:01:48
URL: http://runrunner.wordpress.com
Postat av: Malin

Ska bli så roligt att följa din resa här. Perfekt för min del att få inspiration till löpningen. Jag vill oxå vara en löpare. Bara haft sån jäkla otur med skador när det gäller löpningen så jag vågar mig inte på nåt sånt mål. Men ett mål ang. löpningen ska jag absolut ha, jag hänger på dig i löparsvängen :)

Ja hoppas verkligen vi hinner ses nåt innan dess, är ju alldeles för lång tid dit :)

Trevlig helg! Kram

2010-11-12 @ 10:47:38
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hold on!

Den där löparstereotypen känner jag att vi bör bolla lite ideer kring :)

2010-11-12 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback