NU, SNART...

Hua, vad tråkigt det är att ha en träningsblogg när man inte tränar. Och så tråkigt det måste vara för mina flitiga läsare som klickar in här och finner samma inlägg dag in och dag ut.

Men nu hoppas jag på bättring. Helgen har varit stillsam och skön och jag har riktigt känt hur krafterna har kommit smygandes tillbaka. Ikväll när jag kom hem med packningen så avklarade jag mina trappor till lägenheten i nästan vanligt tempo trots väskor i båda händerna.

Det bådar gott inför helgen som bjuder på äventyr av det lite sportigare slaget...


Här är ett ställe där jag laddat batterierna denna helgen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att du börjar få dina krafter tillbaka!

Det är något speciellt med Norrlandsluften :-)!

Den gör gott!!



Hoppas du får en bra start på veckan!!!



Kramar!!!

2010-05-17 @ 08:35:57
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback