HELKVÄLL

En mysig helkväll med Elin innefattar både träning, god mat och fint sällskap.

Body Balance, 60 min

Ännu roligare denna vecka eftersom jag kände igen det mesta och inte behövde fundera lika mycket på var alla händer och fötter skulle vara. Det är så skönt att att trycka, dra, stretcha, balansera och känna en annan trötthet än nån annan träningsrelaterad. Varm och ansträngd blir man absolut men inte genomsvettig eller flåsig. Jag ska försöka fortsätta gå på de här passen!

Styrketräning, 20 min

Lite svårt att tagga till efter avslappningsövningen på BB-passet. Men körde lite arm-styrka (har konstaterat att jag har galen träningsvärk i "vingarna" efter mina chinsförsök i måndags) för biceps och triceps.

Middag, 120 min

Vi började med en plocktallrik bestående av ostar, röror, musslor, friterade bläckfiskringar och lökringar, en räksallad, skinkor, rödbetor med mozzarella, grillat bröd med olivolja m.m.

Sedan åt jag gös med årets första svenska färskpotatis, serverad med skirat smör, pepparrot och rödbetor/morötter. Huvudrätten var inte någon jättesuccé, fisken var väldigt god med innehöll några ben så det blev lite petigt.

Efterrätten hoppades över utan problem även fast utbudet var lockande. En annan gång...




Kommentarer
Postat av: sanna

Både ser och låter gudomligt gott :D Visst är det underbart att lyxa till det sådär mitt i veckan!? Själv hade jag ingen att gå ut och käka med idag, men njöt av ett glas rött och en bit choklad i alla fall, fint det med (budgetvarianten!).

2010-05-27 @ 00:08:23
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm! Färskpotatis! Vi åt sill och färskpotatis i veckan... Yam!

2010-05-27 @ 08:33:17
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Ulrika

Bra kväll! Att man får träningsvärk i "vingarna" efter chins är väldigt sant ja.. Jag gjorde kanske tre halvdana chins (med hopp upp förstås) när jag var på landet och hade träningsvärk i åtminstone 4-5 dagar. Löjligt. ;-)

2010-05-27 @ 08:47:16
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Anna

Var tvungen att ta bort inlägget... Ja du... Jag ska till festen med mina bästa vänner så vi får säkert skitkul. Sen finns det några galna brudar som mäter allt i hur smala och snygga de är... Suck och stön ;)!

2010-05-27 @ 09:26:26
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Anki

Låter som en riktigt härlig dag med ett härligt avslut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback