DAGENS TRÄNING

Idag skulle det bli ett mängdpass. Inte något direkt specifikt inplanerat utan jag tänkte träna precis vad jag ville bara för kul skull. Jag tänkte att spinning kunde vara ett lagomt alternativ - men det var innan jag hade hört upplägget på passet.

Spinning, 75 min

Intervaller! Hela tiden, Intervaller, snabba snabba och långa långa. Benen kämpade och flåset också. Svetten sprutade och det var så kul - och tungt. Det blev ett riktigt bra pass, över förväntan, mycket bättre än ett mängdpass.

Kommentarer
Postat av: petra

grattis till kärleken! :) Kul om det blir en flytt till Luleå för dig, då kan vi styra upp någon rolig träningsdag någon gång :) och det lät som ett härligt spinningpass! Ibland känns det verkligen bra att sitta på cykeln och kämpa medan svetten verkligen sprutar!

2010-05-26 @ 00:00:17
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Postat av: Lina

Intervaller is da shit ;-)

Jag kör maaaassor av sådant!!! Grymt bra för konditionen och fruktansvärt jobbigt!! Helt rätt!! :-)

2010-05-26 @ 08:14:53
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback