DAGENS TRÄNING

Tjoho! Ikväll var jag tillbaka. Body Pump stod på schemat och det var alldeles för länge sedan. Jag ser fram emot grym träningsvärk imorgon.

Styrketräning, 60 min


Jag kände redan under uppvärmningen att benen hade legat av sig under vilan och att dagens pass skulle bli tufft. Det var skönt att bara lassa på och köra. Jag använde nästan de vikter jag körde på sist men kände att jag inte hade samma ork. Riktigt kul var det i alla fall! Härligt med träningsglädje!

Uppvärmning, 5 kg
Ben, 17 kg
Bröst, 7,5 kg
Rygg, 17 kg
Triceps, 4,5 kg
Biceps, 7,5 kg
Utfall, 7,5 kg
Axlar, 5 kg + 2 kg hantlar, armhävningar
Mage, situps
Plankan med vrid, på fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback