KUNGLIG MIDDAG

Lördagen var bröllopsbetonad för hela slanten. För en vecka sedan hade jag inte ens koll på när kronprinsessan skulle få sin prins men de senaste dagarnas rapportering har gjort mig nyfiken, glad och rörd. Utan att ta ställning till alla kringfrågor om monarki, skattepengar och så vidare så gör deras kärlek också mig lycklig.

Så jag och Emelie firade dem framför tvn, skålade och åt vår egen kungliga middag(?).


Kunde inte låta bli att köpa dessa


Sommarsallad med svamp, tomat, potatis och ärtor. Helstekt fläskfilé och en dill/vitlökssås


Finaste Emelie!


Jordgubbscocktail

Kommentarer
Postat av: Miah

Din blogg är så härlig och så inspirerande. Läser den ofta och blir peppad i min egen väg tillbaka efter graviditeten!!

2010-06-20 @ 17:11:00
Postat av: Ulrika

Ja men visst blir man alldeles lycklig av att se dem! Ren och äkta kärlek! Du verkar btw ha talang i köket - alltid riktiga festmåltider ju!

2010-06-20 @ 17:13:05
URL: http://Traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh vilket lördagsmys!!



Ja vilken vacker kärlek! Jag följde festen till valsen och de var ju så duktiga! :-)



Vilken lyxmiddag! Ser alltid så gott ut! Jordgubbscocktailen ser riktigt god ut! Mums!



Hoppas du har en härlig söndagkväll!!!



Kramar från ett regnigt och soligt norr!



2010-06-20 @ 20:14:56
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Annika

Miah, Ulrika, Lina: TACK - vad snälla ni är!!! :)

2010-06-20 @ 20:56:37
URL: http://tremil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback