ONSDAG

Body Balande, 60 min

Onsdag = Body Balance. Nu för tiden är det så och det innebär också veckans bästa träning.

Igår fick jag sällskap av inte mindre än två härliga tjejer och jag körde på min egen yogamatta. Passet var helt nytt med nya övningar och ny musik. Något lekfullar, enligt instruktören och det stämde nog. Dock lika jobbigt som vanligt, om inte ännu mer.



Efter passet så umgicks jag och sa jag hejdå till Elin (jag ska ju vara borta i tre långa veckor) över en efterlängtad dessert i form av jordgubbar, dumlekolasås, rostad kokos och vaniljglass. Dock visade den sig vara en blek upplevelse och jag föredrar nog jordgubbar med mjölk om jag ska vara ärlig...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar också Body balance, nästan mer än yoga. Det har blivit mycket body balance för mig de senaste åren :) Härligt för både kropp och själ!

2010-07-01 @ 21:59:34
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

...men det var en väldigt estetiskt tilltalande dessert i alla fall :)



2010-07-01 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback