"MORGON"TRÄNING

Kvällsmänniska som jag är kom jag inte i säng före 03 inatt och det var därmed tungt att komma upp imorse. Till gymmet tog jag mig i alla fall (även om det tog emot att gå in när solen sken) och gjorde 50 min konditionsmaskin.

Blev egentligen sugen på att springa utomhus istället eftersom det var så roligt igår men jag insåg att det var dumt att utmana ödet och belasta löparbenen två dagar i rad. Jag ska försöka ta det lungt och komma in i det försiktigt.

Cykling, 35 min


Level 7, intervaller, härligt tryck och bra musik och svettigt.

Cross-trainer, 15 min

Det tog tid innan det blev någon maskin ledig men jag körde 15 min snabbt tempo, varierande positioner. Jobbigt!


Klarblå himmel ovanför mitt gym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback