GÅRDAGENS TRÄNING

Spinning, 60 min

Blev medlockad till passet av instruktören Elin som jag träffade i söndags men så var hon sjuk. Vikarierande Carina är stenhård och kör mycket teknik, mycket stående och mycket tungt. Inte så bra musik men det vägs nästan upp av hennes peppande.

Löpband, 13 min

Jag saknar att springa. Det trodde jag aldrig men så är det. Jag har tänkt att mjukstarta lite och se om benhinnorna vill vara med. Jag vet ingen träning som kan ersätta löpning i kondition- och förbränningsavseende.

Det gick hyfsat bra att springa på 11 km/h, iaf i åtta minuter. Benen kändes bra. Håller tummarna.

Core, styrketräning för mage och rygg, 30 min

Aldrig har väl core-träning varit så jobbigt och aldrig har ett pass gått så fort! Jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback