GÅRDAGENS TRÄNING

Spinning, 60 min

Fick mjölksyra direkt och kände att benen faktiskt jobbat en del i helgen. Insida lår som aldrig brukar kännas protesterade och blev trött. Roligt att trampa ur, bra musik och jag bestämde mig för att bara köra på, jobbigt men bra.

Styrketräning, 40 min

Rygg, latsdrag 39-45 kg 3 x 5-7 rep.
Biceps, 8 kg, 3 x 10.
Hantelrodd, 10 kg, 3 x 15.
Rygglyft, bellybacks m 5 kg, 3 x 14,12,8.
Magstol m 5 kg, 3 x 25.
Axlar, militärpress m stång 12,5 kg - superset 3 x 8,7,5.
Axlar, upprätt rodd m stång 12,5 kg - superset 3 x 12,10,8.

Längtade verkligen efter att få styrketräna igen. Skön känsla att jag ändå kände att muskelrna var använda i helgen. Funderar på hur jag ska träna nacken för att där blev jag trött under skidåkningen. Det kanske mer har med åkstil att göra och får kanske försöka slappna av mer under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback