DAGENS TRÄNING

Cykling, 47 min

På spinningcykel i gymmet. Det här känns så nytt och roligt! Att få köra spinning själv, till min egen musik! Tungt!

Löpband, 17 min


2,9 km. Jag har en liten tanke om att försöka börja springa lite mer igen. Även om skidor tar mycket tid så vill jag inte tappa bort det helt. Idag sprang jag korta intervaller om en minut (10,0 och 11,5-12,0 km/h) och det var kul! Äntligen kändes det att huvudet var med och inte bara protesterade...

Styrketräning, 25 min


Triceps, cc rep 23 kg, 3 x 10.
Triceps, kickback 5 kg hantlar, 3 x 10.
Hantelrodd, 12,5 kg, 3 x 10.
Bicepsrodd stång, 20 kg uppv, 25 kg 3 x 11.
Axlar, lyft fram m hantlar, 5 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback