LÖRDAGSMYS

Fika, massa snack och planerande om framtiden, äventyr och semesterplaner med fina Emelie under eftermiddagen.

Firandet av min födelsedag (förra helgen) har fortsatt under lördagskvällen hos ett par goda vänner och jag har blivit både bjuden på denna underbara middag och även uppvaktad med en spännande present som förtjänar ett eget inlägg framöver... en väldigt trevlig kväll! 

Otacksamma mobilbilder med blixt men ändå:


Kyckling med gräddig balsamicosås!


Vitchokladmousse och hallon

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilket härligt lördagsmys!!



Jag spenderade ju kvällen/natten på Statoil. Med servering är det korv/hambugare/pizza och annat som ska göras, och jag som inte äter detta så är det en helt ny värld för mig, hehe hur man ska göra och alla dessa dressingar av olika slag som finns. Men det gick faktiskt bra! Det är kul att få träffa så mycket folk och de flesta är hur trevliga som helst. Så jag hade en rolig dag på jobbet! :-)

Men mindre kul att komma hem vid klockan 04.30 och inte kunnat sova nåt ordentligt, blir lite knas när man inte är van att jobba natt så nu känner jag mig som ett ras.



Men idag får jag ta söndagsmys :-)



Hoppas att du får en fin dag!!



Stor kram!!

2010-02-21 @ 11:55:41
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback