HÅLLER TUMMARNA

Vi är många tappra skidåkare i spåren under Vasaloppsveckan. Några hejar jag lite extra på.

Anna,
Åsa,
Anki
...och mina vänner Lisa, Anna och Ellen som jag kommer träffa uppe på plats åker Tjejvasan.

Frida och
Ullis
...åker Öppet Spår i nio mil för första gången. Två starka och vältränade men framförallt mentalt utmärkande med mycket goda idéer och positiva yttringar på bloggarna. Det ska bli grymt spännande att få höra deras upplevelser.

Flera av ovanstående har tyvärr dragits med förkylningar, småskador och så en del nervositet de sista dagarna. Håller alla tummar och tår att alla får göra ett toppenlopp utifrån de egna förutsättningarna!

Själv har jag legat med migrän idag och hoppas att den här omgången är över nu så att jag får vara frisk och pigg i helgen. Speciellt när man är sjuk kan jag sakna någon som tar hand om en... men en bra kvinna reder sig själv och nu har jag precis lagat pastamiddag och förberett mat inför morgondagen och nu så blir det fokus på packningen.


Chorizo, egen mix av soltorkade tomater, lök, creme fraiche, sugersnaps och avokado.

Kommentarer
Postat av: Anna

Taaack tjejen! Ska göra mitt bästa :)!

2010-02-26 @ 06:14:59
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Malin

Ja håller tummarna jag med för er allihopa!!

Grymma tjejer!

Lycka till nu Annika!! Hoppas helgen blir super på alla sätt o vis! :)

Kram!

2010-02-26 @ 08:09:03
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: frida

Åh vad roligt, NU pirrar det och det ska bli så skoj att träffa dig också! Res försiktigt!

2010-02-26 @ 09:45:46
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ojoj vad kul, jag håller alla tummar jag kan för dig och hoppas också att du slipper migrän nu. Hoppas också att SJ inte krånglar mer så att du får en fin och lugn resa.



Maten såg jättesmaskig ut och visst får man lov att längta efter att bli omhändertagen även om man är cool och stark och snart ska åka Vasa ;)



Stora kramar från mig

2010-02-26 @ 10:19:36
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anki

Hejjar på dig med! Även om det bara är uppvärmning för dig imorgon..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback