DAGENS TRÄNING

Jag drog på mig rekordbyxorna och hann ner en snabbis till gymmet.

Cykling, 20 min

Detta är en nyfunnen favorit. Spinningcykel i gymmet, bra musik i lurarna och tungt motstånd! Riktigt jobbigt, svettigt och kul.

Styrketräning, 25 min


Hann med lite ryggövningarna för det är det absolut roligaste att träna.

Rygglyft m 5 kg, 3 x 10 st.
Bicepsrodd 25 kg 13 st. 32,5 kg (höjning) 2 x 9 rep.
Frivändningar, 25 kg (körde mellan rodden och tog helt slut) 3 x 5 st.
Triceps, hantlar 5 kg, kickback 2 x 10 rep.


Halvtighta och baggy på samma gång när man nästan har Anja Pärsson-lår...

Kommentarer
Postat av: ola

:-) Ja troligt att du har Anja Pärsson-lår.

2010-02-06 @ 17:42:15
URL: http://cykelola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback