TISDAG

Jag säger som Sara. Detta börjar bli en "promenadblogg" och det känns inte som att det är självvalt men i slutändan så är det ju bara mig det beror på.

Kvällens power-walk var dock väldigt trevlig och nyttig tillsammans med Emelie och vi avhandlade våra väldigt snarlika motivationssvackor, matvanor, benhinnor och träningsönskningar. Alla funderingar skulle behöva utredas i ett antal olika inlägg antar jag men just nu tänkte jag bara skriva att jag faktiskt tog mig ut. Och att jag ska försöka (fastän jag inte är det) vara nöjd med det.

Löpning, 26 min

4,2 km. En kort tur som började med ett stort motstånd. Trots inspiration under dagen så var det fruktansvärt svårt att ta sig ut. Jag fick helt enkelt tvinga mig. Speciellt när regnet började ösa ut utanför fönstret. Men det gick.

Power-walk, 60 min

6,5 km. Bra tempo och härlig kväll. Mycket skönt att prata med någon om träningen och motivationen. Mål och kroppen och knoppen.


Bästa löpvädret egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback