GÅRDAGENS TRÄNING

Onsdagens utepass bestod av följande:

Löpning, c:a 35 min

Uppvärmning, lite jogg mellan övningarna och så det som jag tyckte var roligast. Två löpningar uppför en slalombacke! Här har jag nåt att träna inför i höst. Oj, så tungt det var. Jag orkade möjligen två tredjedelar men sen kändes det som att lungorna höll på att sprängas. Intressant att det inte var benen som var värst, trots att jag redan innan hade världens träningsvärk och stela, ömma lår.

Styrketräning, 55 min

Stationsövningar med Elin och Lisa, lite besvärade av hårt grus, mygg och redan trötta ben men roligt ändå!

Blandade övningar med puls och styrka.

Armhävningar, upphopp, utfall, burpies, pullups-försök, bicepscurl, stånghäng, dips, utfall med stång, axelpress, plankan, kissande hunden i evighetslång variant a la Lisa, rygglyft raka/sneda, situps med rush.

Jag lovar att man blir trött.


Tre kämpar


Uppför backen ska vi!


Lite krafter kvar efter passet...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Träning när den är som bäst! Hårt och tungt med sällskap och glimt i ögat. Och den där backen måste ju vara perfekt träning inför Tjurruset. ;-)

2010-08-05 @ 08:53:44
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Dessi

Haha gud vilka roliga och fina bilder! :-)

2010-08-05 @ 13:49:26
URL: http://www.dessi.se
Postat av: lina

försökte lägga en kommentar till det övre inlägget men det blev bara error :-( pajen låter grymt god!!! skulle gärna vilja ha receptet :-)!



Härligt det ser ut att träna ut!

Good work :-)!



fick schemat för hösten på inpuls idag och jag ska köra 4 fasta pass :-) känns lite overkligt men grymt kul! nu sitter jag med låtlistorna och försöker knåpa ihop pass! har 60min och 45 min :-)



jo det var första gången de träffade varandra, äntligen :-) känns kul att de har en bild av varandra nu!



JA hoppas du kan komma upp i sep då!!!! Längtar efter dig!!!!



ser lite osäkert ut för mig i höst dock:-( nu efter andra urvalet var jag 8e reserv, så nu får jag hoppas att det är några som väljer att hoppa av eller som inte kommer till uppropet. känns lite nervöst i magen, att inte veta. vi får båda hålla tummarna för varandra!!!!



massvis med kramar!!!!!

2010-08-05 @ 20:55:13
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback