TRÄNINGEN

Lördag:
Styrketräning: Body Pump 60 min

Jag och Erika hann med ett träningspass på hennes gym innan solen lockade för mycket ute i det fina vårvädret. Det var blandade känslor mellan att känna sig svag och trist att inte riktigt orka/våga samma vikter som tidigare men också känslan av att vara på väg tillbaka och att det är roligt att träna och riktigt kul med sällskap.

(Ett tag i vintras kändes det inte som att jag gjorde några framsteg utan att det bara var naturligt att vara där jag var men nu känner jag att jag borde uppskattat den formen och den styrkan. Det är lätt att vara efterklok och svårt att uppskatta det man faktiskt har.)

Söndag:
Löpning, 30 min

När jag kom hem kändes det så tråkigt med en tom lägenhet och en väska att packa upp att det faktiskt kändes skönt att få komma ut och få lite luft. Gjorde en liten ökning i ett försök att kanske kunna öka farten något och så fick jag gå en bit, joggade på och upprepade mina små ökningar tre gånger. Tiden gick jättesnabbt och det var kul!

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

nej nej nej att göra en tremilare är ju att ta en bild på tulpaner och en mac! :)

2010-04-26 @ 08:57:18
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback