TRÄNING

Förutom att göra allt förutom det jag borde göra ikväll så har jag hunnit med att träffa Emelie och den träffen kombinerades med löpning/powerwalk runt Norrköpings närområden samtidigt som vi avverkade livets väsentligheter.

Jogging/gång 1 tim 10 min

9,2 km

Vi sprang de första 4,5 km:arna men sedan fick jag tunga ben och de ville inte riktigt lyda... Så vi blandade gång med några inslag av jogg och hade en skön och väldigt varm(!) kväll.

Vi lyckades få se en stor röd sol försvinna ner i horisonten. Vackert!






och så tränade jag igår också...

Cykling 20 min, Rodd 10 min, Cykling 20 min och styrketräning överkropp 25 min.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så lite kläder ni har på er, det känns så konstigt att det kan vara så olika.. idag är det tyvärr inget vackert väder här. Men vet ju att när du kommer så skiner Luleå upp! :-)



Norrland har saknat dig!!! Jag har saknat dig här!!!



Jaaa vi ses imorn :-)) Hoppas att den norrländska luften gör dig kry, men det tror jag :-)



Jag tänkte köra spinning imorgon kl10. Om du känner dig bättre kanske du vill hänga på? Vi får höras av!! Hoppas resan upp går bra!!! Ha det så mys ikväll!!!



KRAM!

2010-04-30 @ 09:18:12
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Du verkar verkligen vara på gång nu! Sommarformen nära. :-)

2010-04-30 @ 09:40:05
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: frida

Ja jag håller med Ullis, sommarformen nära nu!



Det är så fint att vara ute nu när allt växer och förändras och skönt med lite och lätta kläder. Ha en underbar helg vännen!

2010-04-30 @ 10:27:22
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Anki

Vad härligt att du verkar ha kommit igång med löpningen. Skall försöka komma igång riktigt jag med nu..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback